3D Visualisatie | Shell Carwash
59
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-59,bridge-core-3.0.1,qode-listing-1.0.3,qode-social-login-1.0.1,qode-news-2.0.1,qode-quick-links-1.0,qode-restaurant-1.0.2,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.5.4,qode-page-transition-enabled,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_text_scaledown,qode-theme-ver-28.6,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-657

3D Visualisatie | Shell Carwash

Over dit project

Met deze opdracht heeft Optic Media letterlijk vorm gegeven aan water. Iets dat in een ‘echte’ fotostudio niet mogelijk is.

Precies dit was de probleemstelling van activatiebureau BrandBase. Er moest namelijk een ‘levensecht’ beeld ontstaan van water dat zich precies zo gedroeg als de klant voor ogen had. In dit geval Shell. Optic Media heeft dit opgelost door gebruik te maken van diverse 3D-visualisatie technieken om water zo vorm te geven dat er aansluiting ontstond bij wensen van de klant. Namelijk een, niet van echt te onderscheiden, key-visual van een auto waarin water zich gedroeg zoals verwacht werd.

Datum
Categorie
Productvisualisatie
Tags
3d, carwash, reclame, shell